Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De woonkamer

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
AuteurBericht
Isabella

Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:12 pm

Isabella kwam opgewekt de woonkamer binnen. Er waren nieuwe mensen, leuk!
"Hoi," zei ze glimlachend en plofte zich neer in een zetel. "Ik ben Isa," zei ze toen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ana

Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:13 pm

Ana keek enthousiast naar de jongen. Ze pakte Aura's hand en gaf een kneepje erin. Hun teken als ze een leuke jongen zagen. Ze hadden nog nooit ruzie gehad over een jongen, ze deelden ze gewoon altijd. Maar dat wisten de jongens natuurlijk nog niet. Ana grinnikte in zichzelf en keek verwachtingvol naar Jesse. 'Take it away,' zei ze daarom.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aure

Aantal berichten : 135

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:14 pm

Aure voelde het kneepje van Ana, en kneep net zo zacht terug. Dit zat goed! De jongen leek er net zoveel zin in te hebben als zij zelf, en ze grinnikte kort. "Waar starten we, en waar eindigen we?" Ze keek hem ondeugend aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
David

Aantal berichten : 16
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:14 pm

"Hoi!" zei David uitbundig terug op het meisje met het rode haar. Aure was haar naam. Het klonk als belletjes in de wind. Of... nee. Dat klonk veel te schel voor zo'n lieve naam als Aure. De jongen die eerst binnenkwam, Jesse heette hij, gaf hen een rondleiding. Toch hield hij Aure snel vast.
"Excuseer, maareh... ik wou je nog iets vragen? Ben je vanavond vrij?"
Hij wist dat hij onbeleefd was en ondanks zijn strenge opvoeding van het weeshuis moest hij wel. Die gast leek wel een parfum op te hebben dat zijn ego vergrootte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ana

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:15 pm

'Waar we eindigen, daar heb ik wel een idee van,' fluisterde Ana in Aure's oor. Ze voelden elkaar perfect aan. Toen keerde ze zich weer tot Jesse. Hopelijk had hij het niet gehoord, en ach, hij was er vast wel voor in. Ze waren immers nog nooit afgewezen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aure

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:17 pm

Aure keek de jongen aan die zich nog nite had voorgesteld. Ze trok haar wenkbrauw op, en nam hem in zich op. Hij was wel schattig. "Dat weet ik nog niet," zei ze glimlachend. "Misschien als ik je naam zou weten.. " Ze grinnikte en trok toen subtiel haar arm los.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:17 pm

Isabella bekeek de situaties met opgetrokken wenkbrauwen. Ze wist al waar dit zou eindigen... Ze zuchtte, het leek wel alsof alle meiden die nieuw waren sletten waren. Ze staarde naar Jesse en de nieuwe jongen in haar ooghoek. Die hielden vast van hun aandacht. Ze schudde haar hoofd en stak toen maar haar oortjes in en zette een muziekje op.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
David

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:19 pm

"David," zei hij in een hoop charmant en innemend te zijn. Hij glimlachte even. Dat was altijd zijn troef geweest. Hij had heus wel gemerkt dat Aure eerder voor die kwal was gevallen dan voor hem, maar ach. Meisjes waren zoals kermisspelletjes: soms moest je valsspelen om die valsspelerij in te halen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jesse

Aantal berichten : 154

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:19 pm

Jesse wees naar de deur waar hij enkele minuten geleden nog bijna door was gelopen, gelukkig had hij dat niet gedaan! "This way," Zei hij terwijl hij de andere jongen fronsend aankeek. Jesse wilde niet bezitterig gaan doen, dus zei hij maar niets. Maar hij was wel eerst ey!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aure

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:20 pm

"Nou, David, misschien tot vanavond!" Aure zwaaide vlug en volgde toen Jesse, naar waar hij hen dan ook heen zou brengen. Nieuwsgierig keek ze hem aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:20 pm

Ze voelde zich genegeerd, maar ze besloot niks te zeggen. Deze nieuwe mensen hadden het al blijkbaar veel te druk om elkaar te veroveren. Ze hoopte maar dat er niet weer ruzie's van gingen komen... Ze wiegde met haar hoofd mee op de muziek en staarde door het raam naar buiten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ana

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:22 pm

Ana keek grinnikend naar haar zus. Ze beet op haar lip. Aura, hou je in, dacht ze. Ze moest zichzelf niet teveel prijsgeven. Ze haalde een hand door haar haren en keek poeslief naar Jesse. 'Laten we maar gaan,' zei ze toen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
David

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:22 pm

Het meisje met even lang haar, maar dan gekruld en lichter, was hem niet ontgaan. Aure had echter een diepere inkijk gehad.
"Tot eh.. vanavond! Welke kamer zit je?!" riep hij haar nog achterna. Maar of ze het gehoord had, was hem wél ontgaan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jesse

Aantal berichten : 154

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:25 pm

Jesse glimlachte tevreden en liep naar de deur. "De keuken," Deelde hij mee. Hij wist nog niet in welke volgorde hij het ging doen, maar goed. Misschien gewoon van deur tot deur. Hij zou wel zien wat er gebeurde.

(Verder in de keuken? ;D)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:25 pm

Isabella rolde onopgemerkt met haar ogen. Wat een mensen zeg! Ze kenden elkaar niet eens en gaven zichzelf zo prijs. Ze zette haar muziek wat harder en zag Jesse verdwijnen met de tweeling.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
David

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:29 pm

"Dat laat ons alleen hier achter, dan," zei David nonchalant, terwijl hij zich in de stoel naast het meisje zette. "Wat was je naam ook alweer?"
Zijn wangen kleurden rood. Hij wist zéker dat ze het daarstraks zei, maar toen was hij nog in de ban van Aure met haar inkijk. Als ze dan toch die Jesse verkoos... hij zuchtte. Dan zou hij het maar gezellig maken met dit meisje. Door haar oortjes klonk althans goede muziek, dus als haar muzieksmaak goed was... kon er toch niets fout aan haar zijn?

Laatst aangepast door David op di aug 10, 2010 10:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:31 pm

Ze haalde haar oortjes uit en keek hem aan.
"Isabella," zei ze, "en jij bent?" vroeg ze.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
David

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:34 pm

"David," zei ik met een grijns terug. "Goede muziek."
Daarna was het even stil, wat best ongemakkelijk voelde voor David. Zelfs al was hij zoveel stilte gewoon.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:37 pm

"Dankje," grinnikte ze. "Ik zet het wel even zonder oortjes aan," zei ze met een glimlach. Nadat ze dat had gedaan keek ze hem aan. "Ben je hier nog maar net?"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
David

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:40 pm

"Hangt er van af... noem je..." hij wierp snel een blik op zijn horloge, "anderhalf uur en drie minuten - plusminus, dan - lang?"
Hij grijnsde even naar haar. Ze was niet zo'n moeilijke gesprekspartner. Een ideaal iemand om mee te praten op vakantie.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:42 pm

"Hmm, niet lang in mijn ogen," grinnikte ze. Ze beet op haar lip en keek opnieuw door het venster, ze wist niet goed wat ze kon gaan vertellen tegen deze nieuwe jongen. "Heb je al andere mensen ontmoet buiten die, ik vermoed een tweeling en Jesse?" vroeg ze toen. Ze kon het niet laten om weer nieuwsgierig over te komen, zo was ze nu eenmaal.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
David

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:47 pm

"Jij, en dat lijkt me ook de beste keuze tot nu toe," zei hij, totaal niet gechoqueerd door haar nieuwsgierigheid. Zo was Lena, zijn voormalige beste vriendin en ex-vriendin, ook geweest. "En jij, ben jij hier al lang?"
De muziek weerklonk door de lege ruimte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:49 pm

Ze grinnikte om zijn opmerking.
"Nou, ik ben hier sinds 2 augustus, dus al eventjes," zei ze nadenkend. "Nouja, ik bedoel, er is al veel gebeurd hier, dus lijkt het langer," lachte ze. Ze bewoog haar hoofd opnieuw op de muziek. "Hoe oud ben je?" vroeg ze , "als ik vragen mag," mompelde ze er nog aan toe.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
David

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:50 pm

"Wat is er zoal gebeurd, dan? Toch niet met the evil twins?" grinnikte hij. Hij mocht dit meisje echt. Ze praatte vlot. "O, ik ben trouwens negentien... jij dan?"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   di aug 10, 2010 10:52 pm

"Die twins ken ik niet en wat er is gebeurd, nouja, heel veel," grinnikte ze hoofdschuddend, "er zijn al conflicten geweest omtrent relaties tussen mensen die hier ontstaan enzo," zei ze. "En ik ben zeventien."
Ze tikte met haar vingers op haar knie, hij kon wel goed praten vond ze.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   

Terug naar boven Go down

De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 21 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: