Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Het dakterras

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende
AuteurBericht
Aure

Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:14 pm

"Hi Jack, ik ben Aure." Aure glimlachte op de zelfde manier als haar zus, en keek toen met een scheef oog naar Jesse. "Jij mag beginnen, surferboy." Ze grijnsde breed. Ze zou het zometeen vast weer verkeerd om zeggen, of op hte verkeerde moment drinken, maar dat maakte niet uit.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Annalynne

Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

Haar ogen vielen op Jack. Maar een van de tweeling was haar weer voor. Bah, dat hun maar uitgingen. Daarna glimlachte ze even naar Jack. "Anna, Annalynne." Het werd een gewoonte om eerst haar bijnaam te zeggen en dan pas haar echte naam. Dat kwam vooral omdat een van de tweeling Ana heette en dan werd het zo verwarrend.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jesse

Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Jesse dwong zichzelf om niet steeds naar Ana te kijken. In plaats daarvan ging hij maar naar de andere Anna kijken. Ze zag er een beetje sipjes uit, vond hij. Ze wilde blijkbaar niet uitgaan. Achja, ze zouden wel zien. "Ja, we moeten wel eerst een nieuwe drankvoorraad zien te vinden dan."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Isabella

Aantal berichten : 760

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:15 pm

"Ik denk dat er vast nog een wijnvoorraad is in de kelder? of niet?" zei Isabella. Niet dat ze er zelf om ging gaan, ze had niet echt veel zin om zich helemaal dronken te drinken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ana

Aantal berichten : 297

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:16 pm

Ana sprong op en trok Aure mee. 'Wij halen wel even de drank,' stelde ze toen voor. Ze liep naar de trap en in het voorbijgaan van Jack worp ze hem een ondeugende blik toe. Toen liepen ze samen de trap af.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Helena

Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:16 pm

Helena liep het dakterras op. Ze zag Isabella en zei 'Hoi'. Tegen de rest zei ze niks.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Aure

Aantal berichten : 135

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:17 pm

Aure liet zich gewillig meetrekken naar de kelder. Vlak voor dat ze de trap afdaalde, keek ze over haar schouder en schonk Nick een knipoog.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:18 pm

"Hoi Helena, we houden een klein feestje, kom er gezellig bij," zei ze met een grote glimlach.
Ze walgde echt van het gedrag van de tweeling, ze konden echt elke jongen krijgen, en lieten dat maar al te graag blijken. Ze zuchtte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Helena

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:18 pm

Op hetzelfde moment liepen twee meisjes weg, ze zeiden iets over drank halen. Drank, dacht Helena. Misschien maakt dat me wat losser...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Annalynne

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:19 pm

Ze liet zich langs Jesse ploffen, en keek toen gewoon voor zich uit. Het was fijn dat even de tweeling weg was en niet alle drie de jongens hun ogen lieten vallen op die twee. Er waren zoveel mensen en van super veel wist ze gewoon de naam niet meer. Het was echt vreemd. Eerst niemand en nu opeens super veel mensen die met iedereen contact zochten. Even keek ze naar jesse. En glimlachte binnenmonds.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Helena

'Gezellig!' zei Helena. Misschien leerde ze zo wat mensen kennen. Al leken die twee meisjes haar niet heel erg aardig.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jackson

Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Jackson liep naar het dakterras. Op de trap kwam hij Ana en Aure tegen, en hij grijnsde breed. TWINZ! Daarna keek hij naar het groepje dat er al was. Een nieuw meisje, blond, schattig. Hij glimlachte en stak zijn hand uit. "Ik ben Jackson." Hij haalde zijn zonnebril van zijn ogen en haakte die achter de kraag van zijn shirt.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Helena

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:21 pm

((ik weet niet of je het over mij hebt want ik ben niet blond maar ik ben wel nieuw xd))

'Oh, eh, hoi...' stamelde Helena. 'Ik ben Helena... Ik woon hier in het dorp.' Ze voelde dat ze rood werd. Waarom moest ze nou altijd rood worden? Ze schaamde zich voor haar rode gezicht, en daardoor werd het alleen maar erger!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:22 pm

Isabella keek op, Jackson was erbij gekomen. Fijn, nog meer mensen dacht ze met een glimlach. Isabella grinnikte zachtjes om het roodgeworden hoofd van Helena en gaf haar een stomp. "Komop, niet verlegen," fluisterde ze zacht.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sharlet

Aantal berichten : 62

Sharlet zuchtte even. Ze baalde er zo van dat de aandacht die vaak naar haar ging, nu uitging naar een tweeling met een huge voorgevel. Opeens voelde ze een vlaag van misselijkheid over zich heen trekken en stond ze op. "Fuck." mompelde ze zachtjes. "Mm. Ik ga." zei ze. "Ik voel me even niet goed." zei ze en ze leunde tegen de bank aan.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Nick

Aantal berichten : 233

Nick haalde een hand door zijn warrige haar. Hij nam een laatste slok wodka en keek de kring rond. God, wat waren er veel meisjes. En ze waren allemaal niet lelijk. Hij glimlachte. Dit kon nog wel eens een interessante avond worden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jesse

Aantal berichten : 154

Jesse ademde diep in. Wow, hij voelde zich opeens echt raar als Ana in de buurt was. Gelukkig was andere Anna naast hem komen zitten en was er dus geen plaats meer voor Ana als zij terug zou komen. Wel aardig van de tweeling om helemaal naar de kelder te gaan voor de drank. Want tja, drankspelletjes zonder drank waren ook niks hè. Jesse had er echt zin in. Hij wilde alle duistere geheimpjes van de andere wel te weten komen. Hopelijk waren ze eerlijk.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:23 pm

Isabella zag Nick de groep rondkijken en grinnikte. Ze waren best met veel meisjes in vergelijking met het aantal jongens hier, merkte ze op. Het feest zou vast wel leuk zijn, of dat hoopte ze toch.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Annalynne

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:24 pm

Annalynne keek op, toen de jongen die zich voorstelde als Jackson voor haar stond. "Anna, Annalynne," zei ze en glimlachte breed. Ze schudde zijn hand en was gefascineerd door zijn ogen. En ze vond zijn zonnebril helemaal geweldig. Maar ja, ook zijn aandacht zou naar Ana en Aura gaan, dat was sowieso logisch.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sharlet

Aantal berichten : 62

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:24 pm

Sharlet liep richting de deur. "Sorry." zei ze en ze leunde weer tegen de muur bij de deur aan. Ze was nog nooit opeens zo misselijk en duizelig geworden. "Maar nog veel plezier jullie." zei ze en ze wankelde even. Ze kon zichzelf nog net opvangen.

(Moet gaan)

Laatst aangepast door Sharlet op wo aug 11, 2010 9:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Helena

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:25 pm

Isabella had haar door. Helena keek haar aan, "stil!" gebaarde ze met haar mond. Ze wou niet als een stomme verlegen gek overkomen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Isabella

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:25 pm

"gaat het wel Sharlet?" vroeg Isabella ongerust. Ze zag er echt lijkbleek uit.
Isabella grinnikte om Helena.
"Oké, ik zwijg al," fluisterde ze terug.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Helena

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:27 pm

Helena keek bezorgd naar het bleke blonde meisje. Ze zag er uit alsof ze ieder moment kon flauwvallen
((Sorry ik ben niet zo snel en loop achter xD))
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ana

Aantal berichten : 297

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:27 pm

Ana en Aura kwamne lachend het dakterras weer op. Ze hadden flessen op alle mogelijke plekken gestopt, en allebei wat kleine flesjes tussen hun borsten. Grijnzend zetten ze alle flessen neer in het midden van alle banken. Toen ze opkeek zag ze dat Annalynn naast Jesse was gaan zitten. Ze trok één wenkbrauw op. Okéé... Ze ging tegenover hen zitten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jackson

Aantal berichten : 201

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   wo aug 11, 2010 9:28 pm

"Hallo, Anna." Jackson glimlachte en liet zich op een vrij stuk bank vallen. "Wat gaan we hier doen?" Hij vroeg zich af of ze ook nog uit zouden gaan. Misschien wel, ze zouden vanzelf zien. Jackson keek op en zag de tweeling terug komen. Met een flesje tussen hun borsten?!!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het dakterras   

Terug naar boven Go down

Het dakterras
Terug naar boven 
Pagina 3 van 16Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: